خبر20

سایت ثبت نام برای کارت اهدای اعضای بدن

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۲۵ ق.ظ

سایت ثبت نام برای کارت اهدای اعضای بدن

عضویت اهدای اعضای بدن

سایت عضویت اهدای اعضای بدن

 ثبت نام کارت اهدای عضو

کارت اهدای عضو بدن انسان

اگر شمانیز طالب اهدای اعضای بدن بعد از مشخص شدن مرگ حتمیتان هستید میتوانید در این کار خیر شرکت کنید..بیمارستان مسیح دانشوری واحد فراور اعضای پیوندی و ابسته به دانشگاه  لوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی است که تنها مرکزی است نسبت به عضویت داوطلبان اهدای عضو بعد از مرگ از دواطلبان ثبت نام میکند و کارت اهدای عضو اعطا مینماید.

سئوالات در این مورد:

چگونه کارت اهدای عضو دریافت کنم؟

1-ثبت نام در سایت اهدای عضو مسیح دانشوری 2-گرفتن پرینت کارت در سایت 3-در صورت تمایل مراجعه به بانک و دریافت پیوند کارت ملی

من از ثبت نام کنندگان قدیم هستم چرا تا به حال کارت من ارسال نشده و به دست من نرسیده است؟

روند دریافت کارت تغییر کرده است و دیگر ارسال نمی شود، متقاضیان دریافت کارت پس از ثبت نام کارت خود را به صورت آنی از سایت دریافت می کنند. برای دریافت کارت خود می بایست پرینت کارتی که قبلا از سایت دریافت کرده اید را نزد خود نگه داشته و یا در صورت تمایل با همان پرینت به بانک مراجعه کنید.


برای دریافت کارت اهدای عضو ثبت نام کرده ام، پرینت را هم دارم، چطور می توانم کارت بانک ملی را دریافت کنم؟

همان پرینتی که از سایت گرفته اید کارت اینترنتی شماست و همان کافیست اما اگر به دریافت پیوند کارت ملی تمایل دارید می توانید با ارائه پرینت کارت موقت به شعب بانک ملی، پیوند کارت خود را دریافت نمایید.

برای دریافت کارت اهدای عضو ثبت نام کرده ام، پرینت یا عکسی از کارت موقت خود ندارم، چطور می توانم پرینت کارت خود را داشته باشم؟

از طریق ورود به سیستم و وارد کردن کد کاربری و رمز عبور می توانید کارت خود را مشاهده کرده و از آن پرینت بگیرید.

من از ثبت نام کنندگان قدیمی هستم و کد کاربری و "رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ "و یا هرچه رمز را وارد می کنم نمی توانم وارد سیستم شوم، چگونه می توانم کارت خود را دریافت کنم؟

ثبت نام کنندگان قدیمی کارت اهدا که قبل از 27مهر 94 اقدام به ثبت نام در سیستم قبلی دریافت کارت کرده بودند و رمز و کد کاربری خود را ندارند و یا با رمزی که در دست دارند نمی توانند وارد سیستم شوند: 1-برای ورود به سیتم از کد ملی خود به عنوان کد کاربری استفاده کرده. 2-چنانچه رمز عبورشان 6 کاراکتر و یا بیشتر بوده همان رمز قبلی خود را وارد کنند. 3-چنانچه رمز عبورشان کمتر از 6 کاراکتر بوده و یا رمز خود را به یاد نمی آورند، "رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ "را کلیک کرده و با وارد کردن کد ملی و آدرس ایمیلی که موقع ثبت نام وارد کرده بودند درخواست ارسال رمز کنند تا رمزشان به صورت خودکار به ایمیلشان ارسال شود.

همچنین می توانید با دریافت شماره عضویت خود از واحد (از طریق شبکه های اجتماعی و یا ایمیل) به بانک مراجعه کرده و این شماره را ارائه دهید.

 

من ایمیلی که قبلا داده بودم را برای دریافت رمز جدید به خاطر نمی آورم چه کاری باید انجام دهم؟

شما می توانید کد ملی خود را به همراه آدرس ایمیل مورد نظر از طریق یکی از راه های ارتباطی با واحد، ارسال نموده و درخواست افزودن آدرس ایمیل به اطلاعاتتان و یا حذف از سیستم جهت ثبت نام مجدد نمایید.

 

من یکسری از اطلاعاتم تغییر کرده است و درخواست اصلاح و تغییر اطلاعات خود را دارم باید چکاری انجام دهم؟

با وارد شدن به سیستم می توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید، چنانچه موفق به این کار نشدید کد ملی خود را از طریق یکی از راه های ارتباطی با واحد، ارسال نموده و درخواست تغییر اطلاعات نمایید.

من کارت خود را دریافت کرده بودم اما کارتم گم شده است چطور می توانم کارت دیگری دریافت کنم؟

چنانچه عکس یا پرینتی از کارت خود و یا کارت موقت خود دارید می توانید آن را نگه داری کرده و یا با ارائه آن به شعب بانک ملی کارت خود را دریافت نمایید.

من کارت خود را دریافت کرده ام اما تاریخ انقضا کارتم رو به اتمام است چگونه می توانم کارت جدید دریافت کنم؟

کارت اهدای عضو شما و عضویت شما در سامانه اهدا تاریخ انقضا ندارد، تاریخ انقضای درج شده بر پیوند کارت های ملی متعلق به بانک می باشد و برای تعویض این کارت ها طبق روند تعویض بقیه کارت های بانکی باید به بانک مراجعه شود.

ثبت نام برای دریافت کارت اهدا محدودیت سنی دارد؟

خیر ثبت نام در سامانه محدودیت سنی ندارد زیرا دریافت کارت اهدا کاری فرهنگی است با ماهیت فرهنگی.

برای دریافت کارت اهدای عضو باید هزینه ای بپردازم؟

خیر دریافت کارت هیچگونه هزینه ای ندارد.تنها کسانی که تمایل به دریافت پیوند کارت ملی دارند، مبلغ 2500 تومان (مانند دیگر کارت های بانکی)جهت صدور کارت از طرف بانک دریافت می شود.

من با ارائه شماره عضویت می توانم کارت خود را دریافت کنم؟

بله با ارائه شماره عضویت و مدارک شناسایی می توانید به بانک مراجعه کنید و کارت خود را دریافت کنید.

من از اتباع خارجی هستم می توانم در سامانه ثبت نام کنم؟

متاسفانه خیر، به دلیل اینکه سامانه بر اساس کد های ملی 10 رقمی ایران نوشته شده است و اتباع خارجی کد ملی 10 رقمی ندارند، در سامانه نمی توانند ثبت نام کنند اما می توانید سفیر اهدای عضو باشید و به ترویج فرهنگ اهدای عضو کمک کنید.هدف از داشتن کارت نیز همین است.

چگونه می توانم به ترویج فرهنگ اهدای عضو کمک کنم؟

1-با آگاهی و بالابردن سطح اطلاعات خود در زمینه مرگ مغزی و اهدای عضو ،انتشار این اطلاعات و آگاه کردن دیگر افراد جامعه 2-گرفتن کارت اهدا 3-شرکت در طرح سفیران

ظاهر کارت من با کارت هایی که شما ارائه می دهید متفاوت است، دلیل چیست؟

دوست عزیز برخی بیمارستان ها و مراکز انتقال خون نیز اقدام به ثبت نام و ارائه کارت می کنند که هدف همه آن ها گسترش فرهنگ اهدای عضو است.چنانچه تمایل دارید در این سامانه ثبت نام انجام دهید مراحل ثبت نام کارت آنی را دنبال کنید.

من از تصمیم خود منصرف شده ام چگونه می توانم عضویتم را لغو کنم؟

با ارسال کد ملی و درخواست لغو عضویت به ایمیل info@ehda.ir

کدام سایت برای ثبت نام و گرفتن کارت اهدای عضو در نظر گرفته شد؟

این سایت

  • ۹۵/۱۰/۲۱
  • news

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی