خبر20

شرایط ثبت نام وام 40 میلیونی مسکن مهر

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ق.ظ

وام 40 میلیونی مسکن مهر

سایت ثبت نام وام 40 میلیونی مسکن مهر

شورای پول و اعتبار شب گذشته با افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر به 40 میلیون تومان موافقت کرد و قرار شد تا این افزایش قیمت 10 میلیون تومانی به سقف تسهیلات فردی و تمام واحدهای مسکن مهر طبق شروطی تعلق بگیرد.

بر اساس این گزارش، تمام واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور که واحدهای آنها فروش اقساطی نشده و دفترچه اقساط دریافت نکرده‌اند و نیاز به پول دارند مصوبه جدید شورای پول و اعتبار شامل حال‌شان خواهد شد. بانک مرکزی نیز باید این مصوبه را به بانک مسکن ابلاغ کند تا این مصوبه قابلیت اجرایی پیدا کند.

بر اساس این گزارش و طبق گفته برخی از مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی پس از این که شورای پول و اعتبار سقف وام مسکن مهر را به 40 میلیون تومان افزایش داد،برخی از سازندگان و پیمانکاران مسکن مهر بهانه جویی‌های خود را آغاز کرده و درصدد بالا بردن قیمت ساخت هستند و عنوان می‌کنند که قیمت‌های کنونی ساخت پایین است.

این گزارش حاکی است با توجه به اینکه دستورالعمل شماره 3 مصوب سال 92 قیمت ساخت را به پیمانکاران و سازندگان مسکن مهر مشخص کرده است به نظر نمی‌رسد دولت زیر بار درخواست غیرمنطقی سازندگان برود.

غفوری مدیر عامل شهر جدید پردیس در گفت و گو با شبکه خبر گفته است که در حال تهیه لیست پروژه‌هایی هستیم که مشمول این افزایش سقف وام در شهر پردیس می‌شوند.

وی افزود: این وام به اکثر پروژه‌های مسکن مهر پردیس تعلق می‌گیرد و تنها به ساخت واحدها اختصاص دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی