خبر20

اخبار منتشر شده مبنی بر آزادسازی کامل محله «مساکن هنانو» شهر حلب صحت ندارد و ارتش سوریه به کمک نیروهای متحد در حال پیشروی برای آزادسازی کامل این محله هستند.
به گزارش گروه بین المللخبرگزاری فارس ، آخرین تحولات میدانی از شمال شرق شهر حلب حاکی از آن است که نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت در ادامه پاکسازی محله راهبردی مساکن هنانو این شهر توانستند با عقب راندن تروریست ها، 40 مجتمع مسکونی را آزاد کنند.
یک منبع میدانی در گفت وگو با بین الملل فارس اعلام کرد خبر عصر برخی رسانه ها مبنی بر آزادی این منطقه صحت ندارد.
این منبع با بیان این که بیش از 80 درصد این منطقه آزاد شده، گفت: در جنگ های شهری احتمال انجام حملات معکوس از طرف مقابل بالاست و برخی مواقع به دلیل بافت شهری باید عقب نشینی موقت کرد.
این منبع میدانی که خواست نامش فاش نشود، تصریح کرد: تروریست ها در منطقه مساکن هنانو فقط کنترل سه خیابان و چند مجتمع را در دست دارند و اگر نیروهای ارتش موفق به عقب راندن آن ها از این مناطق شوند می توان آزادی این محله رااعلام کرد.


موقعیت شهر حلب و مناطق محاصره شده ی آن؛ جهت اندازه بزرگ تر اینجا

وی با بیان این که نیروهای سوری در محله هنانو در حال تثبیت مواضع آزاد شده هستند، اظهار داشت: صدها تروریست برای جلوگیری از سقوط محله هنانو از سایر محلات شرقی شهر حلب به این محله اعزام شده اند و تعداد ورودی های آن ها تمامی ندارد.
به گفته ی این منبع، تروریست ها با تمام قدرت تلاش می کنند در مرحله نخست، از جلوی پیشرویارتش سوریه و نیروهای مقاومت را بگیرند و در گام بعد مواضع آزاد شده را دوباره تصرف کنند.
وی به مناطق تازه آزاد شده در محله هنانو هم اشاره کرد و گفت: ارتش و نیروهای مقاومت مرکز فرهنگی، داروخانه و مجتمع های اطراف و مسجد عباس را از وجود ترویست ها پاکسازی کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی