خبر20

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه محیط زیست مدافع حقوق مردم است، گفت: برخی ها با استفاده از قدرت سیاسی و یا ثروت خود در تقابل با محیط زیست برمی آیند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه ابتکار رئیس حفاظت محیط زیست دقایق پیش با حضور در برنامه حالا خورشید که از شبکه سه سیما پخش شد، اظهار داشت: شغل من و سازمان حفاظت محیط زیست مدافع حقوق عامه مردم است ولی از آن جایی که با منافع خاص برخی گروه ها تداخل می کند، درگیری و حواشی در پی کار ما پیش می آید، وقتی جلوی تخریب جنگل ها و یا زمین خواری را می گیریم منافع برخی دچار تهدید می شود و در آن زمان تقابل با ما را شروع می کنند و هوشیارسازی می کنند. 
وی ادامه داد: وقتی از شکار و نابودی حیات وحش جلوگیری می کنیم و یا در جهت رفع آلودگی با صنایع آلاینده برخورد داریم، آن هایی که منافع شان در خطر می افتد با ما درگیر می شوند. 
وی تأکید کرد: نوع کار ما طوری است که اگر با همه کنار بیاییم مشکلات حل نمی شود حتی در یک دوره ای وقتی از تخریب جنگل های کشور جلوگیری شد بعد از آن طرح انحلال سازمان حفاظت محیط زیست را مطرح کردند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: به هر حال مواردی داشته ایم که افراد با استفاده از قدرت سیاسی و یا ثروت به تقابل با ما در دفاع از طبیعت و حقوق عامه مردم بر می آیند.
ابتکار تصریح کرد: با حمایت های مقام معظم رهبری که سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست را اعلام کردند و حمایت دولت یازدهم در حال حاضر سازمان حفاظت محیط از جایگاه خوبی نسبت به قبل برخوردار است به طوری که قدرت ما افزایش یافته و از حوزه قدرت و حمایت رهبری و رئیس جمهور از منافع مردم دفاع می کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی