خبر20

بازی پرحاشیه تیمهای پرسپولیس و ماشین سازی در لیگ برتر

اسامی بازیکنان و ترکیب دوتیم  پرسپولیس و ماشین سازی

نتیجه و فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و ماشین سازی : هفته 12 دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس

زمان بازی پرسپولیس و ماشین سازی تبریز 12 آذر 95 : ساعت 17:15

پخش زنده پرسپولیس و ماشین سازی : جمعه 1395/9/12 از شبکه سه 

پیش بازی پرسپولیس و ماشین سازی:

پرسپولیس:پرسپولیس هفته گذشته با تساوی مقابل پیکان صدر جدول را از دست داد، تراکتورسازی با پیروزی مقابل صبای قم هم امتیاز سرخپوشان پایتخت شد اما به دلیل تفاضل بهتر صدرنشین شدند. پرسپولیس تا پایان هفته یازدهم 6 برد و 5 تساوی کسب کرده است، آن ها تا پیش از بازی با ماشین سازی 23 امتیازی می باشند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ بهترین خط دفاعی را با 3 گل خورده دارند، همچنین 12 گل به ثمر رسانده اند تا تفاضل گل شان +9 باشد. پس از بازی با پیکان، مهاجمان پرسپولیس به شدت تحت فشار قرار گرفتند و به فرصت سوزی هایشان انتقاد شد. 

ماشین سازی:ماشین سازی تبریز در 11 بازی خود 1 برد، 3 تساوی و 7 شکست کسب کرده است و با 6 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. این تیم با یک پیروزی، کمترین برد را در لیگ دارد. همچنین ماشین سازی با اختلاف بیشترین شکست را دارد، آن ها تا پایان هفته یازدهم 7 شکست در کارنامه خود دارند  و نزدیکترین تعقیب کننده  ماشین سازی در این زمینه5  شکست دارد. در خط حمله، فقط با 7 گل زده بدترین خط حمله لیگ را دارند.  

ترکیب پرسپولیس و ماشین سازی:

ماشین سازی: مانوئل فرناندز، ادسون هنریکه، کاخاشویلی، امین قاسمی نژاد، آندرانیک تیموریان، حامد پاکدل، علی دین دار، سجاد رهبر، سامان نریمان جهان، میرمهدی قریشی

ترکیب پرسپولیس:

رامین رضاییان و ولادیمیر پریمیوف به عنوان اولین تجربه خود در ترکیب اصلى در این بازى به میدان خواهند رفت.بوژیدار رادوشوویچ در درون دروازه این تیم حضور یافته و امیدوار است سومین بازى بدون گل دریافتى را پشت سر بگذارد.

خط دفاعى پرسپولیس نیز با حضور سیدجلال حسینى، حسین ماهینى، رامین رضاییان و محسن ربیع خواه شکل گرفته تا ماهینى در دفاع میانى و در کنار سیدجلال و همچنین رضاییان نیز بازگشت به دفاع راست به عنوان اولین تجربه حضور فیکس در ترکیب پرسپولیس در فصل شانزدهم را پشت سر بگذارد.

خط میانى سرخپوشان بدون تغییر و با حضور کمال کامیابى نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و وحید امیرى شکل گرفته است.در خط حمله نیز ولادیمیر پریمیوف اولین حضور فیکس خود در ترکیب را در کنار مهدى طارمى تجربه خواهد کرد و باید دید این تیم از بحران گلزنى خارج مى شود یا خیر.

گزارشگر پرسپولیس ماشین سازی:

محمدرضا احمدی گزارشگر پرشور و حال و محبوب تلویزیون امروز از ساعت 17:15 گزارش آخرین دیدار هفته را برعهده خواهد داشت.

آخرین نتایج پرسپولیس و ماشین سازی در لیگ: پیکان صفر-پرسپولیس صفر، پدیده یک- ماشین سازی صفر.

جایگاه پرسپولیس و ماشین سازی جدول: پرسپولیس با ۲۳ امتیاز دوم، ماشین سازی با ۶ امتیاز شانزدهم.

داوری بازی پرسپولیس و ماشین سازی: محمدرضا فغانی – محمدرضا منصوری – حسن ظهیری – پیام حیدری – ناظر: مسعود عنایت

خلاصه بازی پرسپولیس و ماشین سازی : در حال تکمیل و بروزرسانی..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی